Mesotherapie lichaam

Op afspraak
Gesloten

Vragen?

Heeft u vragen, of wilt u liever persoonlijk contact?

MESOTHERAPIE LICHAAM - ANTI - CELLULITE

Nu bestaat de mogelijkheid om het cellulite op ongewenste plaatsen zit op een vrijwel pijnloze en inspanningslose manier te verwijderen. Door middel van het injecteren van kleine hoeveelheden actieve homeopathische bestanddelen verspreid over het te behandelen gebied wordt er voor gezorgd dat vetcellen op een natuurlijke wijze worden afgebroken en afgevoerd. Dit betekent dat er door het toedienen van kleine prikjes in de huid van het te behandelen gebied, kleine hoeveelheden werkzame stoffen worden ingebracht. De actieve bestanddelen die worden geïnjecteerd lossen het vet op, zijn water afdrijvend en geven voeding aan de huid. Tevens wordt de bloeddoorstroming bevorderd, waarmee de belangrijkste oorzaken voor het ontstaan van cellulitis worden tegengegaan.

VOORDELEN ACTIEVE SAMENSTELLING

• lost het vet op
  • is water afdrijvend
  • geeft voeding aan de huid
  • sinaasappelhuid verbeterd
  • verwijdert fibrotische, verharde
  • weefsels onder de huid
  • bevordert lymfe drainage
  • bevordert de bloeddoorstroming

DE MEEST BEHANDELDE ZONEN ZIJN
  • buitenkant dijen
  • billen
  • armen
  • buik

Opbouw: 4 tot 6 behandelingen om de 10-14 dagen. Onderhoud:  herhaal een behandeling na 8-12 weken of een kuur na 8 - 12 maanden.

CONTRA-INDICATIES

Bij allergie voor de gebruikte stoffen (komt zelden voor), niet goed geregelde suikerziekte of schildklierziekte, ernstige lever of nierziekte, zwangerschap en tijdens de borstvoedingsperiode.

NA DE BEHANDELING

Je mag gelijk naar huis. In principe kan je vrij snel weer alles doen, enkel is het niet verstandig om binnen 48 uur na de behandeling een massage te krijgen, naar de sauna te gaan of te sporten. 24 uur geen alcohol voor en/of na de behandeling. Wel kan de behandelde plek tot enkele dagen na de behandeling nog pijnlijk aanvoelen en flink rood en opgezwollen zijn.

PRIJZEN

Per behandeling....................................................................................v.a. € 100,00

Vet Dissolving ( Limon Bottle ) ...................................................v.a € 155,00

Boek online

Direct een afspraak maken?
Bel naar
Wilt u meer informatie? mail naar
info@drbodycontour.nl

boek online